بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند …

0 Comments

شیوه ترفیع

نکات و ویژگی ها

تبلیغات

-رساندن پیام فروش به بازارها و مصرف کنندگان شامل ۴ نوع اساسی: تبلیغات آگاهی رسان، ترغیب کننده، به یاد آورنده و تحکیم کننده
-دارای اشکال مختلف ارایه، از جمله آگهی، کاتالوگ، فیلم، نوار، کتابچه، بروشور، راهنما و غیره
-تغییر نگرش افراد به نوعی کالا یا خدمت و نقش اساسی در ایجاد و بالفعل کردن نیاز
-هزینه بر و نسبتا گران با توجه به بودجه کسب و کارهای کوچک و متوسط
-تصمیم گیری راجع به انتخاب رسانه، پیام و تخصیص بودجه
-اثربخشی و تاثیرگذاری برنامه تبلیغاتی خوب
-از مهمترین ابزار ایجاد تقویت ارزش نام تجاری و موفقیت کسب و کارها

روابط عمومی

-تحریک غیرحضوری تقاضا برای محصول و پیگیری اهدافی از جمله اعلان عمومی مثبت برای شرکت
-ایجاد تصویری مثبت از شرکت و نحوه ی اداره کردن فعالیت ها در مورد شایعات و داستانهای منفی راجع به شرکت از طریق روابط با رسانه ها، ارتباطات سازمانی، مشاوری و اثرگذاری بر قوانین و جلب نظر دولتمردان
-هزینه کمتر، آگاهی بیشتر و مناسب کسب و کارهای کوچک و متوسط

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  ۴۰y.ir  مراجعه نمایید.

پیشبرد فروش

-جلب نظر خریداران و ترغیب ایشان به خرید
-ابزار پیشبرد فروش عبارتند از: تشویق مصرف کنندگان (نمونه، تخفیفات، جایزه)، ترفیع تجاری (تشویق و تخفیف به خرده فروشان) و تشویق فروشندگان (مسابقات و بازی)

فروش شخصی

-انتقال اطلاعات در زمینه کالا و خدمت به مشتریان جهت متقاعد کردن آنها برای خرید
-ارتباطات شفاهی مستقیم (فرد به فرد) بین فروشندگان و مشتریان بالقوه و انجام مذاکرات تجاری
-دارای مزایایی همچون توانایی واکنش به خواسته های مشتریان، تمرکز بر مشتریان بالقوه، منجر شدن به فروش واقعی
-هزینه نسبتا بالا با صرف وقت و انرژی

این مطلب را هم بخوانید :
بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس ...

بازاریابی مستقیم

-بازاریابی از راه دور ابزار اساسی بازاریابی مستقیم
-توسعه روابط مستقیم و مستمر با مشتریان از طریق تلفن، ایمیل و وب سایت
-تمرکز بر بازار هدف و کسب وفاداری مشتریان

ارتباطات کلامی

-ارتباط غیررسمی میان فردی بین دو یا چند شخص به منظور انتشار اطلاعات
-تعاملی، سریع و فارغ از پیش داوری های تبلیغات تجاری
-دربرگیرنده ی تبلیغات شفاهی هدفمند