تمسخر در طول زمان؛ مروری بر تلاش سامسونگ برای تحقیر اپل

خریدن و در دست گرفتن یه تلفن هوشمند به صورت عادی لحظه یی هیجان انگیز حساب می شه، اما سامسونگ چندین ساله که تلاش می کنه لذت این لحظه رو واسه هوادارن اپل نابود کنه و همیشه به محض معرفی یه محصول جدید از شرکت یاد شده کمپینای تبلیغاتی رو با دقیق شدن و فوکوس کردن بر نقطه ضعفای اون شروع می کنه.

سامسونگ همیشه تلاش کرده اپل رو بدون خلاقیت نشون بده و تصویری رو ارئه می کنه که در اون و هواداران این شرکت چشم بسته از هر اون چیزی که ارائه می کنه پیروی می کنن. تلاش این شرکت کره ای واسه تخریب قدرتمندترین رقیبش در طول سالای گذشته بسیار روشن بوده بعضی بخشایی از این تلاش و گفته های در رابطه به اونو مساوی دونسته و یه سریای دیگه کارکرد سامسونگ رو به طور کاملً از سر حسادت می دونن.

هر چند نمیشه منکر این شد که شکایت گذشته کره ایا در ویدئوی تبلیغاتیشان در مورد آیفون ۶ پلاس بی ربط نبوده، چون این شرکت در زمان ارائه اولین گلکسی نوت به خاطر ابعاد اون از طرف همه برنده ها و رسانه ها به بدترین شکل ممکن مورد تاخت و تاز قرار گرفت اتفاقی که امروز اونا رو متفاوت نشون میده و منتقدان رو ضعیف و کوتاه فکر.

چه طرفدار اپل باشین یا سامسونگ و یا حتی یه طرفدار صرف دنیای تکنولوژی، ً این جنگ تبلیغاتی واسه شما جذاب حساب می شه و در ادامه مطلب می خوایم نگاهی داشته باشیم به تلاشای شرکت کره ای هم جهت با به رقابت کشیدن همتای آمریکاییش یعنی اپل، با سایت ما همراه باشین.

این پوستر تبلیغاتی واکنشیه از سامسونگ به ضعف تلفن هوشمند آیفون ۴ در آنتن دهی، موبایل یاد شده به خاطر یه اشتباه در طراحی با لمس بخشای خاصی از قاب بدنه اش دچار مشکل در دریافت سیگنالای مخابراتی میگشت و سامسونگ در جولای ۲۰۱۰ تموم تلاش خودشو کرد تا این نقطه ضعف حریف رو پر رنگ کرده و اونا رو به رقابت بکشه.

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/samsung-antiapple1.mp4"]

در نوامبر ۲۰۱۱ و با منتشر کردن این ویدیو آتیش جنگ تبلیغاتی بین دو شرکت شدیدا شعله ور گردید، سامسونگ در این ویدیو روی نقطه ضعف خاصی از اجناس اپل تمرکز نداره و فقط هواداران این برند رو که چشم بسته حاضر به خرید نتیجه های این شرکت هستن به رقابت میکشه.

 

در سپتامبر ۲۰۱۲ و در حالیکه تنها چند روز از معرفی شدن آیفون ۵ میگذره، سامسونگ به اون حمله ور شده و در پوستری تبلیغاتی میگه واسه درک برتریای محصولش یعنی گلکسی SIII نسبت به آیفون جدید نیاز به نبوغ خاصی نیس.

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/samsung-antiapple2.mp4"]

کاربرانی که در صف خرید آیفون ۵ وایس تاده ان به تصویر کشیده شده و از اونا با عنوان آدمایی که به دنبال گجتای بدون تکنولوژیای روز هستن یاد می شه.

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/samsung-antiapple3.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/samsung-antiapple4.mp4"]

در فوریه ۲۰۱۴ و تو یه مجموعه ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ روی ضعفای آیفون ۵S و آیپد ایر تمرکز می کنه.  اول ضعف صفحه نمایش تلفن هوشمند اپل و البته کوچیکی ابعادش در قیاس با گلکسی نوت ۳ نشون داده می شه و بعد برتریایی که این تلفن هوشمند با یه قلم به دشت می کنن پر رنگ تر جلوه می کنن.

در ویدئوی بعدی هم کره ایا از تبلیغ آیپد ایر به وسیله اپل که ضخامت این تبلت رو با یه مداد قیاس می کنه استفاده کرده و از اون به عنوان ابزاری واسه تمسخر محصول برند آمریکایی حریف استفاده می کنن. البته سامسونگ کوتاه نیامده و ضعفای صفحه نمایش آیپد ایر و نبود تواناییش در کار کردن همزمان با دو اپلیکیشن رو هم یادآور می شه.

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/samsung-antiapple5.mp4"]

در جولای ۲۰۱۴ و حتی قبل از عرضه آیفون ۶ سامسونگ اونو به تمسخر میگیره.

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/samsung-antiapple6.mp4"]

و البته جنگ تبلیغاتی سامسونگ و اپل هنوزم ادامه داره و این برند دست از سر آیفون ۶ و ساعت اپل بر نداره.

 

سامسونگ در سپتامبر ۲۰۱۴ ضربه یی محکم بر پیکره اپل و هوادارانش وارد می آورد و جمله رهبر قبلی این شرکت یعنی استیو جابز رو که گفته بود هیچکی حاضر به خرید تلفنای هوشمند بزرگ نیس رو در زمان عرضه آیفون ۶ پلاس بر میونه یه پوستر تبلیغاتی خود درج می کنه.

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Galaxy-Note%204-Then-And-Now.mp4"]

و کره ایا جشن پیروزی می گیرن. سامسونگ ویدئویی رو منتشر می کنه که در اون یادآور می شه روزگاری همه گلکسی نوت رو به خاطر ابعادش به تمسخر گرفتن ولی این افراد الان مشغول جشن گرفتن عرضه فبلت اپل هستن!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *